Cel mai mare proiect educațional românesc cu peste 170.000 de cursanți unici

Ce obții până la finalul cursului

• Înveți cum funcționează mintea și memoria. Afli strategii utile care îți ajută copilul să învețe ușor, rapid și eficient.

• Creionezi împreună cu copilul un program de învățare, din care nu lipsesc somnul, alimentația sănătoasă și timpul liber. Odihna, hrana și recreerea sunt importante pentru învățarea eficientă.

• Copilul învață zilnic, dar mai puține ore decât până acum. Știe cum să învețe mai ușor și mai rapid. Este motivat și nu mai e nevoie să-l împingi tu de la spate.

• La un examen, 50% contează să fii relaxat. Pentru că a învățat eficient, va fi mai relaxat și mai concentrat la examen. Și tu, părintele, vei fi mai liniștit.

• Învață tehnici de eliberare de blocajele emoționale din pragul și din timpul examenului.

• Aplică strategii de abordare a subiectelor, în funcție de complexitate și dificultate. Este cu atât mai pregătit și mai sigur pe el la examen.

• Obține note mai mari la examene și asta îl motivează în continuare.

Se chinuie să învețe?

Nimeni nu le arată copiilor cum să învețe eficient, astfel încât să rețină informația mai ușor și cu mai mare drag. 

Tocmai din acest motiv, mulți copii lasă învățatul  pe ultima sută de metri. 

Copilul tău se află printre ei?
 
Pierde nopțile încercând să rețină cât mai multe informații? 

Obosește, fără a avea rezultate?

Mai grav, la examen este extenuat, stresat, și nu își amintește mai nimic din ce a învățat în grabă?

Dacă se închide în casă să învețe 
nu înseamnă că o și face eficient

Dacă se închide în casă să învețe nu înseamnă că o și face eficient

Programa e prea încărcată.

• Tentațiile sunt mari: jocuri, filme, internet.

• Nivelul de concentrare al copiilor e tot mai greu de susținut.

Nu e ușor nici pentru copii, nici pentru părinți. De aceea, un pic de sprijin e binevenit:

✅ pentru noi, părinții, fiindcă vremurile sunt altfel decât în copilăria noastră,

✅ pentru copii, cu toate încercările prin care trec acum.

Orice părinte vrea binele copilului! Dar nu orice părinte e neapărat pedagog.

Există știința învățării eficiente. Sunt tehnici precise prin care se poate învăța mai repede, mai plăcut, mai bine.

Tu, părintele, îți poți motiva copilul să pună mâna pe carte.

Îi poți arăta că există și alte moduri de a învăța:

în ritmul propriu al copilului și în mediul lui propice,

prin metode distractive, eficiente și ușoare.

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

Există strategii de învățare foarte bine structurate

Există strategii de învățare foarte bine structurate

În creierul nostru sunt 86 de miliarde de neuroni.

Până la vârsta de 25 de ani, creierul asimilează mult mai rapid informații.

Dar creierul are și funcția de a se plictisi.

Atunci el își pierde interesul și nu mai poate învăța.

Asta se întâmplă când îi oferi creierului:

• același loc de învățare,

• aceleași informații,

• aceleași metode de a memora.

Există însă și o veste foarte bună: ce e nou îi place creierului!

Știința Învățării Eficiente

Știința Învățării Eficiente

Cursul „Tehnici de Învățare pentru Elevi și Studenți” exact asta face:

✅ Îți oferă informații utile despre cum se poate învăța rapid și eficient.

✅ Vei înțelege cum funcționează mintea și memoria.

✅ Vei afla metode concrete prin care copilul va învăța mai ușor.

De exemplu:

• nu trebuie să stea toată ziua în cameră, la birou, cu cartea în mână. Din contră:

• trebuie să învețe câte puțin în fiecare zi, în locurile preferate.

Asta îl ajută să rețină mai mult decât dacă se închide în camera lui, cu cartea, 3 zile în șir.

De asemenea, vei afla și:

✅ Cât de importante sunt pauzele în timpul învățării,

✅ Cât e bine să doarmă,

✅ Ce e bine să mănânce,

✅ Cum să se apuce de învățat.

Cursul „Tehnici de Învățare pentru Elevi și Studenți” conține 7 capitole cu lecții scurte și extrem de bine structurate.

Cu ajutorul lor, înțelegi rapid ce trebuie să faci ca să-ți ușurezi modul de a învăța.

În plus, ai acces la toate lecțiile oricând, pe viață!

„Nu credeam că există cu adevărat niște strategii pe care să le aplici atunci când înveți. Știam că trebuie să îți structurezi ceea ce înveți pentru că reții mai bine, dar tot timpul eram fericită când îmi vedeam copilul că stă zi și noapte cu cartea în mână. Însă la vreo câteva teze a venit acasă cu nota 7, 8, deși învățase mult. Cel puțin așa credeam eu. Mă așteptam la cel puțin nota 9, așa că începusem să devin autoritară cu el. Credeam că doar se preface. Însă am descoperit acest curs și mi-am dat seama că procedam greșit. L-am urmărit împreună cu fiul meu, care este clasa a 8-a, deci dă Capacitatea în vară, și am înțeles amândoi ceea ce trebuie să schimbăm. Fiul meu a început să aplice strategiile și se pare că funcționează. Deja se vede la școală, la ore.” - Andreea S.

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

Cine este Ina Ilie?

Numele meu este Ina Ilie, sunt mama a doi băieți, psihopedagog și am un master în Științe Cognitive. Studiile pe care le-am făcut și cursurile pe care le creez spun, de fapt, un singur lucru, extrem de important despre mine: 

Cred că atât noi, cât și copiii noștri, merităm și putem să ducem vieți bune, împlinite și fericite. Tot ce trebuie să facem este să vrem să cunoaștem și să aplicăm ce cunoaștem în viața noastră. 

Am lucrat peste 20 de ani in televiziune (Atomic, National TV, Digi), dar marea mea dragoste, pe drumul profesional, a apărut cu adevărat în 2012 când am decis să mă fac pshihopedagog. Aveam deja un băiat, pe Gabriel, de trei ani, și îmi doream să înțeleg mai multe despre nevoile lui și ale copiilor în general, și cum să le răspund cât mai bine. Apoi a apărut al doilea băiețel, Tim, și, în același timp, marea mea dragoste profesională a căpătat un chip și mai precis: științele cognitive. 

Care este rolul minții umane, al cunoașterii (cogniției) în viața noastră, și în fericirea noastră? Cum putem să ne dirijăm viața în așa fel încât să fim cu adevărat împliniți? Cum ne ajută toate cercetările din neuroștiințe, psihologie și științele educației, să ne înțelegem mai bine pe noi înșine și să avem o viață armonioasă?

Acestea sunt întrebările pe care mi le adresez des, și din ele apar cursurile mele online și offline.

Am făcut până acum o serie de cursuri cu părinți, educatori, profesori, adulți de toate profesiile și vârstele, despre cum ne putem folosi mintea pentru a avea o viață mai bună, despre cum ne putem relaxa pentru a ne bucura mai mult de ce trăim, despre strategiile cele mai eficiente de învățare. Despre cum să devenim cu adevărat inovatori. Despre cum să gândim din mai multe unghiuri, să vedem lucrurile din mai multe puncte de vedere. Despre cum să ne creștem încrederea în noi. Cum să ne descoperim drumul în viață, adevărata vocație. Și acum, despre cum să devenim părinți mai fericiți. Pentru că merităm și, foarte important, chiar putem. Fericirea este dreptul nostru prin naștere, tot ce trebuie să facem este să întindem mâna și să îl luăm.

Structura Cursului

CAPITOLUL I – INTRODUCERE

Lecția 1 – Cu ce vă ajută acest curs. Incă nu există un curs predat în școli despre cum învățăm să învățăm, deși este poate cel mai important curs pentru elevi, pentru că poate ajuta enorm.

Lecția 2 - De ce e important să învățăm eficient. Și învățarea eficientă și cea ineficientă implică timp și efort. Dar ele diferă cantitativ și calitativ.

Lecția 3 - Mintea e făcută să învețe mult și bine. Este parte din adaptarea noastră să fim curioși și să vrem să învățăm. Trebuie să folosim asta în folosul nostru.

Lecția 4 - Cu ce hrănim creierul. Suntem ceea ce mâncăm, spune o vorbă. Aș adapta-o și aș zice “Creierul nostru se hrănește cu informațiile pe care i le oferim.”

Lecția 5 - Ce pune cel mai bine creierul în mișcare. Mișcarea este bună în general pentru minte, dar unele sporturi și mișcări sunt mai bune decât altele. Află care!

Lecția 6 - Somnul e prietenul nostru cel mai bun. Mulți taie somnul atunci când au nevoie de mai mult timp pentru învățare. Când de fapt ar trebui să procedeze fix invers.

CAPITOLUL II - ÎN CLASĂ - CUM NE LUĂM NOTIȚE

Lecția 1 - Regula 1: nu chiuliți. Nu e foarte populară această regulă, dar e mai importantă decat am crede.

Lecția 2 - Regula 2: Atenție la ore. Atenția este probabil arma cea mai utilă și ignorată în învățare.

Lecția 3 - Regula 3: să luăm notițe deștepte. Arta luatului de notițe nu se predă în școlile nostre, deși e de o importanță maximă pentru învățat și mai ales recapitulat.

CAPITOLUL III - STRATEGII DE ÎNVĂȚARE ȘI REPETARE

Lecția 1 - Cum ne poate împiedica propriul creier să învățăm bine? Creierul uman s-a dezvoltat pe parcursul a milioane de ani, și în continuare, multe dintre structurile lui nu s-au adaptat la secolul XXI.

Lecția 2 – Începe să înveți din timp. Creierul nostru are puteri nebănuite (ascunse în subconștient). Dacă ne apucăm devreme, le putem folosi.

Lecția 3 – Împarte și cucerește. Există o strategie și o schemă care ne arată ce să facem când avem mult cantitativ, e greu și suntem copleșiți.

Lecția 4 – Autotestarea e mai tare ca recitirea. Am pus în versuri să atrag atenția. Aceasta este, poate, cea mai utilă strategie atunci când recapitulăm lecția și vrem să reținem cât mai mult.

Lecția 5 – Nici prea rar, nici prea des. Nimeni nu vrea să recapituleze de o mie de ori, dar nici de prea puține ori și să uite până la examen. Cât de des, cât de rar, aici aflați.

Lecția 6 – Schimbă locul. Variația (dar care nu duce la distragere) ajută, deci te invit să cauți locuri, colțuri pentru învățare care să te inspire.

Lecția 7 – Hărți mentale. Apărute de câteva decenii, sunt deja clasice și recunoscute pentru eficiența lor. Mintea citește cel mai bine hărți, deci informația pusă pe o hartă/desen are mari șanse să rămână în memorie.

Lecția 8 – Perfect timing. Există momente din zi optime pentru învățare și altele foarte bune pentru a crea.

Lecția 9 – La fel de importante ca perioadele de învățare, și pauzele sunt necesare pentru odihnă, inspirație, motivație. Odată la cât timp este necesară o pauză și ce durată trebuie să aibă? Îți voi spune în această lecție.

Lecția 10 – Rezumat strategii de învățare. Înțelegerea și aplicarea strategiilor au șanse să producă schimbări considerabile în obieceiurile voastre de a învăța și în rezultate.

CAPITOLUL IV – MEMORIA DE LUCRU

Lecția 1 – Cine ne ajută să gândim mai rapid. Când vrem să gândim mai repede și să adunăm informația aruncată prin colțurile creierului, o parte din creier ne ajută în mod special.

Lecția 2 – Ce este memoria de lucru. Sora mai mică a memoriei mari, clasice, e mai rapidă și fâșneață. Ea ne ajută să găsim și să ținem în minte 3-5 informații în același timp.

Lecția 3 – Antrenăm memoria de lucru: înmulțiri în minte. A ține în minte cifre și numere în timpul unei înmulțiri este un antrenament excelent pentru memoria de lucru.

Lecția 4 – Antrenăm memoria de lucru: jonglăm. Am spus că poate fi și amuzant! Jonglatul poate ajuta creierul să exerseze ținerea “în aer” a mai multor informații. Există țări, precum Canada, în care jonglatul se predă în școală.

Lecția 5 – Cum antrenăm memoria de lucru - rezumat. Sunt multe alte metode, cititul, gătitul, puteți deveni creativi în descoperirea celorlalte.

CAPITOLUL V – MEMORIE

Lecția 1 – De ce e important să ținem minte. Oricât de mult ar evolua tehnologia, există o cantitate de informații care trebuie reținute. De ce?

Lecția 2 – Cum funcționează memoria. Memoria a apărut cu un scop și cu un mod optim de folosire. Care sunt acestea, aflați aici.

Lecția 3 – Cea mai utilizată tehnică de memorare. Metoda LOCI. Veche de peste 2500 de ani, folosită și în zilele noastre de cei ce participă la Campionatele Mondiale de Memorie (există așa ceva!)

Lecția 4 – Curba uitării și efectul spacing. Cum reținem cel mai bine? Când învățam puțin și des, nu mult și o dată.

Lecția 5 – Fișa de memorare. Tehnica ce stă la baza scrierii copiuțelor (după acest curs nu veți mai avea nevoie de astfel de tertipuri) poate fi folosită la alcătuirea fișelor de memorare.

Lecția 6 – Rezumat tehnici și strategii de memorare. Memoria este logică, creativă și folosește mult imaginația. Trebuie doar să îi dăm puțin timp și încredere.

CAPITOLUL VI – ÎNAINTE DE EXAMEN

Lecția 1 – Ce să faci cu o zi înainte și în dimineața examenului

CAPITOLUL VII – LA EXAMEN – STRATEGII

Lecția 1 – Controlul emoțiilor în prag de examen. Poate la fel de important precum cât știm la un examen este cât de bine ne controlăm emoțiile.

Lecția 2 – Strategii de aplicat în examen. E extrem de important să știi cum să abordezi subiectele, cu ce începi, cum le tratezi. Experiența câtorva sute de studenți stă la baza acestei secțiuni.

Lecția 3 – Un cuvânt de încheiere. Daca ar fi să vă las cu un singur lucru din tot acest curs, acela ar fi… (trebuie să urmăriți clipul video :))

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

În anul școlar 2019-2020 am fost debutantă, ceea ce înseamna că am susținut examenul de titularizare pentru prima data. Deși am luat o notă mare în anul 2019, am simțit nevoia de a ”învăța cum să învăț” și am cumpărat acest curs pentru examenul de definitivat și cel de titularizare din acest an (2020).

 Scoala, pe mine, nu m-a învățaț cum să învăț, m-a învățat doar că memorez cuvânt cu cuvânt, de aceea de cum am vazut prima lecție demonstrativă am știut că acest curs îmi va aduce valoare, eu simțind mereu nevoia să învăț altfel decât prin memorare și reproducere.

Cursul l-am parcurs rapid. Ideea de a-l structura în secvențe scurte a fost minunată. Am luat de acolo multe idei grozave și mi-am schimbat chiar și obiceiuri preluate din mituri de genul : ” la birou înveți cel mai bine”. Organizarea conținutului sub forma organizatorilor a fost genială. Așa mi-am aranjat aproape toată materia de învățat.

Până sa fac acest curs nu am știut că îți poți folosi foaia cu subiectele, la modul sa scrii pe ea. Așadar primul lucru a fost să citesc subiectele. Unul câte unul. Iar daca la examenul de definitivat mi-au mai scăpat cuvinte din cerințe, la titularizare am incercuit din fiecare item toate cuvintele semnificative, gen : ”...........un...diftog.....un ...triftong.....al doilea paragraf” pentru că da, emoțiile te fac sa nu vezi tot enunțul, să nu-l citești până la capăt, ori să-l citești sacadat si să pierzi din vedere lucruri pe care le știi foarte bine și le-ai fi putut atinge, dar nu ai făcut-o. 
Tot pe foaia cu subiectele mi-am dozat timpul, exact cum m-ai învățat. Si daca la titularizare nu a fost o minune, la definitivat a făcut diferența semnificativ. Partea care ne-a făcut cumva probleme tuturor candidatelor si pe care colegele mele au mestecat-o prea mult luând din timpul celorlalte, eu am lăsat-o la final, asa cum mi-ai spus. Această ghidușie am recunoscut-o în nota finală și-n promovarea acestui examen destul de dificil pentru un debutant.
Ps: Eu am fost așa încântată de acest curs încât l-am recomandat tuturor colegelor, dar niciuna nu a fost interesata. 

În dimineața examenului am ascultat ultima parte a cursului, inclusiv cea care-mi spunea să fac o poveste. Am zis: pe bune, Ina? Am timp să mă gândesc la așa ceva acum? Trebuia să conduc 1h jum, să stau în sala de exam încă o 1h jum până veneau subiectele, nu fusese o noapte tocmai liniștită ( deși trebuia, stiu!) și tu mă provoci să mă gândesc la povești? Eu voiam să-mi reamintesc Bacovia, nu când am fost cea mai bună prietenă.

Dar m-ai convins! Acea parte în care spuneai că a fost o strategie psiho testată și-n urma căreia rezultatele celor care s-au întors la sine au fost superioare m-a făcut să o îmbrățișez în ciuda scepticismului și a lipsei de timp.

M-am ancorat greu într-o poveste, parcă nu găseam niciuna în care eu să fi fost o eroină, dar am găsit în final. 
Si da, mi-a luat emoțiile, mi-au dispărut bătăile haotice ale inimii, când toți se plângeau că stăm mult în sală cu măștile pe față, ori că nu se deschid subiectele, eu respiram adânc și mă gândeam că sunt o curajoasă. Sunt niște lucruri de o valoare nesemnificativă văzute din exterior, dar în contextul unui examen important sunt uriașe. Alina B.

La vremuri noi, strategii noi

Ne place sau nu, vremurile se schimbă. Noi învățam cândva fie forțați, fie chiar de drag. Oricum nu prea aveam alte plăceri sau distracții.

Dar acum, cu copiii noștri lucrurile sunt complet diferite!

E greu să tot împingem copiii de la spate, și ei să tot reziste.

Să le plătim meditatori de la clasa a treia. Să le verificăm temele și la clasa a opta.

Însă din fericire, acum există o metodă mult mai simplă:

E mai ușor pentru copii să simtă că pot. Că au controlul. Că au la îndemână o cale mai ușoară și mai eficientă.

Asta face acest cursul „Tehnici de Învățare pentru Elevi și Studenți”:

Aduce strategii bazate pe descoperirile cercetătorilor în neuroștiințe, pedagogie, teoria învățării. De aceea, tehnicile din curs sunt:

✅ noi,
✅ deștepte,
✅ distractive,
✅ simplu de aplicat,
✅ logice, din punctul de vedere al minții umane.

Aceste metode noi vor da copiilor sentimentul că e mai simplu să învețe decât să trișeze sau să se fofileze.

Vor înțelege că timpul alocat unei fișe de memorare e același cu timpul alocat pentru o copiuță.

Doar că o copiuță e riscantă, și se poate pierde. Dar învățarea și cunoștințele vor fi ale lor pentru totdeauna.

De aceea, cursul „Tehnici de Învățare pentru Elevi și Studenți” este un ajutor nu doar pentru examen, ci și mai departe de el.

Ce se întâmplă în cel mai bun caz dacă te înscrii la curs?

✅ Metodele din curs sunt exact ceea ce tu ai nevoie.

Descoperi cum să înveți eficient, rapid, ușor și plăcut

Plătești pentru asta o sumă mai mică decât pentru o oră de meditații


Ce se întâmplă ÎN CEL MAI RĂU CAZ dacă te înscrii la curs?

🔷 Vizionezi lecțiile și testezi metodele. Ai de 30 de zile la dispoziție să faci asta.

🔷 Dacă nu-ți place cursul sau nu ți se potrivește ne scrii.

🔷 Noi îți trimitem toți banii înapoi, fără nicio întrebare.

🔷 Tu păstrezi cursul și îți primești și banii înapoi.


Nu-i rău, nu-i așa?

Practic tu câștigi, indiferent de scenariu.

Ai zero riscuri, 100% beneficii.

Așa că nu mai aștepta.

Înscrie-te acum la Cursul „Tehnici de Învățare pentru Elevi și Studenți”!

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

“Tot timpul, de când mă știu, sunt foarte atentă ca fiica mea să învețe. Mereu am bătut-o la cap să pună mâna pe carte, însă nu înțelegeam de ce, deși învață, venea acasă cu note mici. Iar colegi de-ai ei, pe care îi vedeam că se joacă toată ziua prin curtea școlii, ajungeau să ia note mai mari. Am crezut tot timpul că are o problemă, că e „grea de cap”, cum se spune. Ulterior am descoperit acest curs și vreau să îi mulțumesc Inei Ilie că s-a gandit la așa ceva. Am vizionat cu mult interes, mi-am luat notițe și am înțeles unde greșeam. Am rugat-o și pe fiica mea să îl vizioneze. Astfel am înțeles amândouă că soluția nu era ca ea să stea închisă în casă să învețe. Am pus în practică toate strategiile, iar anul trecut, la Capacitate, Ana a luat 10. Și nu a pierdut nici nopțile, nu a renunțat nici la ieșiri și a fost extrem de relaxată. Mulțumesc, Ina!” - Marina T.

“Am doi băieți, unul care e în primul an de facultate și unul în clasa a 10-a. Învățatul a fost mereu o povară pentru ei. Tot timpul a trebuit să stau cu gura pe ei, dar nu mă ascultau. Când îi pedepseam și le spuneam „gata cu ieșirile, stați în casă și învățați” o făceau doar de ochii mei, însă nu rețineau nimic. Urau să stea la birou. Veneau acasă cu note mici, iar asta mă scotea din minți. La un moment dat, un prieten mi-a spus de cursul acesta. Mi-a spus că l-a ajutat foarte mult pe fiul său la teze, și l-a ajutat și pe el să își schimbe mentalitatea, așa că am zis să îl încerc. Cu mâna pe inimă pot să spun că Ina Ilie mi-a adus liniștea. Am vizionat împreună cu băieții cursul, iar ei au fost foarte încântați că au aflat cum pot învăța ușor, rapid și eficient. Cel mare a trecut examenul de Bacalaureat cu brio, chiar ținând cont de toate strategiile, iar cel mic are note din ce în ce mai mari la școală.” - Vasile L.

“Fiica mea este clasa a 12-a și, de când a început școala, a devenit din ce în ce mai stresată. Știe că examenul de Bacalaureat este foarte important, dar o îngrozește faptul că trebuie să învețe atât de multă teorie la Română. O vedeam că nu are chef de lecții, de meditații și era distrasă de la tot ce însemna învățat. Căutând pe internet informații despre cum să o scap pe ea de stres pentru că îmi era frică să nu se îmbolnăvească, am descoperit acest curs. L-am cumpărat, l-am urmărit eu prima dată, iar apoi am rugat-o să îl parcurgă și ea. Dintr-o dată a devenit mai relaxată. O văd că aplică deja strategiile și este mai eficientă în învățare. Se vede și la școală. În fiecare zi învață câte puțin, are timp și pentru ea, iar asta o face fericită. Bineînțeles că pentru mine, cea mai mare fericire este faptul că nu o mai văd stresată.” - Cornel D.

“Cine are copii la școală și nu a văzut cursul Inei Ilie, trebuie neapărat să o facă. Mie mi-a salvat viața pentru că am înțeles, în sfârșit, că soluția nu este să îmi stresez și mai mult copilul. Am înțeles că nu trebuie să îl văd izolat la birou încercând să învețe doar ca eu să cred că o și face. Copilul meu este clasa a 7-a și de când i-am arătat cursul vreau să spun că ia numai note mari la teze. Nu se izolează, nu se mai stresează și aplică toate strategiile învățate pentru a-și face misiunea mai ușoară. “ - Ioana C.

 Poți crește calitatea vieții tale și valoarea ta personală
  acordând atenție ideilor și scopurilor care te inspiră!

Mai multe cursuri pentru tine: